Tack <3 men klarar inte mer nu :(

Tack till ni som läser min blogg.
Men efter detta mår jag inte bra jag harv haft ont i magen och halvt spyt och jag mår inte bra för det som har hänt med m ig och hannah :(
Så stänger av denna blogg också....!
Kommer inte blogga på en blogg till..
Om det inte blir att jag & hannah bloggar på bpoonysar igen ?
Men kommmer nog alldrig hända nått mer :(
Kommer saknar alla som har läst min blogg och min och hannahs blogg :(
Ha det så bra alla som har läst bloggen i framtidena </3
kan inte sluta tänka på dig hannah <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt över att du inte ska ha bloggen längre

Och att du och hannah bråkar

Jag tycker eran blogg var bra,och att det är synd att du och hannah inte blogga mer på den :(

2012-05-24 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0