en tjej som jag inte kommer att glömma......!

image descriptionså du vet jag kommer inte glömma dig.......<3
jag vill inte tappa dig som kompis <3
Jag vet att du inte mår bra efter detta men inte jag heller,du ska veta att du ta hela mitt hjärta men nu ska du ha en annan blogg och det sårar mig ennu mer :'(
Vet inte vad ajg sak ta mig till utan dig.
du va som en ängel för mig..
Det är som att gå vilse och tappa sin bästa vän...! :(
Det känns inte bra just nu så om du ser detta hannah så vill jag ha dig ineg  som kompis och allt ska bli som vanligt.
Mår inte alls bra efter detta </3

Kommentarer
Postat av: Alicia <3

Vendela allt kommer gå bra tänk framåt så går det <3

2012-05-23 @ 20:23:04
URL: http://hästtokigryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0