vad ska jag göra nu ??

Jo nu är jag ju hos hannah johasson=)
och snart kommer hennes pappa med pizza tror jag ?=)
och idag va jag med istallet,för vi ledde knatte =)
Jag ville ha Hampu =)och det fick jag och hannah ville ha crut men då sa theres att hon skulle ha ior ?+
Men då tvekade  lilla hannah =)
så hon fick crut till slut (:
Sen kolla gärna in vår blogg på  www.bpoonysar.blogg.se/
så kolla gärna in den för vi har TÄVLING =o
1:välja en grimma från hööks från 0-100 kr
2:ryktsaker
3:silikontofsar
så va gärna med på den tävlingen !!!=)
så jag bloggar mer ikväll =)
sötaste <33

Kommentarer
Postat av: Ebba Granander

Så söta ni är vendela ! :)

2012-03-18 @ 10:03:53
URL: http://ponnyers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0