SVAR PÅ KOMMENTARER ♥

Hannah om söta bilder på mina änglar (::
tror ni att hon menar illa när hon tar bilder? :O
ni har säkert tagit bilder från nån annan med..
visst man ska fråga men.........
och julia. du har ju inte ens lagt ut bilder på crut på din blogg. sååååå :P
IP: 90.227.71.254
20 Januari, 15:46
juliaaaaaaa om söta bilder på mina änglar (::
sluta sno bilder......
IP: 95.209.163.188
19 Januari, 19:51
alicia om söta bilder på mina änglar (::
fråga innan du tar några bilder på crut som är mina
IP: 79.138.213.92
svar till alicia : men jag tog dom på googel så kom dom upp när jag sökte på crut och om du inte vill att någon ska ta dina bilde så lägg inte ut dom då :o
svar till julia : du har ju inte lakt ut några bilder på han så daaaa julia kom inte och lägg dig i :ooooo
svar till hannah : hahahahahahahah du hade rätt på din komenter (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0