resultat !

bolero : på frmhoppningen va han sölig ): men sen fick man gå in i rid huset (: och hoppa fram på 1:an två gånger gick parfekt sen fick vi en felfri runda är så glad över det (:(:(:(:(:

crut : på framhoppningen va han tetig och tog inte en galopp men gjorde det i ridhuset.Sen hoppde jag fram två gånger på 1:an då och gick bra men det va en häst son fick damp öööööööö.Jag blev jätte rädd ): för den kom bakom crut hela tiden va så rädd för trode att han skulle köra back  ut ):):så jag stälde mig vid hannah hon hade bollen (: sån detta var min tävling i dag (: och på crut fick jag roset är så nöjd (:för det va vår första tävling (: ååååååååå är så nöjd i dag (: men ska ut och leka häst nu så hej då (:


gubben då (:

Kommentarer
Postat av: Hannah <33

vill du ha bilderna från idag ?? :)

2011-12-18 @ 17:37:41
URL: http://hannahandhorsez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0