IGÅR!

god morgon ;)
igår hopptränade ju jag
jag hade bolero (: gick så där vi hade ett ko hinder (:örks hinder ett grönt hinder och ett lila och ett rosa.
Först hoppade vi det rosa några gånger (: Gick parfekt :Sen hoppade vi ko hindret 2 gånger första gången vi hoppade vägrade han (:sen tog vi en lite volt och sen vägrade han igen och jag ramlade av men det gick bra (: jag åkte bara på bomen (: typist mig men va nog första gången på länge jag ramlade av bollen (:sen hoppde vi bana då gick det hur bra som helst (: sen hoppde vi bana igen och är så stolt över bollen ;)
amanda hade crut gick väl bra men vägrade några gånger och elin hade snuitje (stavas?)han vägrade också på ko hindret (:ida hade norton och någon annan som jag inte kommer på hade castillo (:
men är så nöjd bollen igår (;

bolero du är värkligen allt för mig (;


Kommentarer
Postat av: Hannah <33

va bra att det gick bra, haha <33

2011-12-23 @ 13:57:43
URL: http://hannahandhorsez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0